Tuesday, April 26, 2011

26/04/2011

im so happy today.. why?

*pukul 11 dia ambil saya dekat ampang dan pergi shah alam ambil result exam saya.mula2 rasa tidak berapa selesa dan sedih..

*lepas ambil result exam saya, teman dia pergi college dan dia ceritakan masalah dia hadapi sekarang ni dekat saya.saya rasa sedih dan dia cuba mengembirakan hati saya..

*selesai dia settle kerja, kami pergi makan di kedai thai-summit dan saya masih kurang selesa dengan dia, mungkin apa dah jadi dengan hubungan kami... dan perasaan sedih saya..

*perjalanan pergi ke wangsamaju, dia ajak tengok wayang.. saya mula rasa selesa dan seperti disayangi macam dulu...

*dia hantar saya ke mama ayah.. ayat mama kua dengan kawan padahal mama tahu sebenarnya saya keluar dengan dia sebab saya bukan jenis dengan kawan..lepas tu saya message dia guna hp ayah.. saya cakap thanks and cite apa mama ayah cakap kn dekat saya..

*dia reply : tq sangat2 untuk semua tadi, btw if kita tk ada apa2 nnt pn, b still rapat dengan sayang. k b nk tdo, dh bgn b txt. OMG !! tk ke dia tahu, apa perasaan saya lepas dia ckp mcm tu.. sakit dan sedih sangat.. tp saya malas nak bertekak.. redha dan terima..

* saya balas : if kita tk ada apa2 nnt pn, b still rpt dgn syg. "its ok i can understand wht ur means, sorry utk smua td dan tq bwk g amk result n g tgk wyg n mkn sme2..


;( sedih tp ada rsa bhgia n syukur>>>

No comments:

Post a Comment