Thursday, April 28, 2011

28/04/2011

aku rasa down sangat diri aku dan perasaan aku... aku betul-betul tak ada semangat dan aku sampai mengigil menangis... nasib baik ada seorg kakak angkat yang baik dalam hidup aku.. dia banyak memberi semangat, dia jaga aku, dia tegas dgn apa dia cakap dan dia buat aku rasa tidak sunyi.. dari situ aku mula fikir... sampai bila aku nak nangis dan aku nak lemah seperti ni.. MF gembira suka ria diluar... aku nak dok menangis semua.. NO NEED la... be strong la.. and aku dah tekad aku akan cuba sabar dan lalui semua ni perlahan-lahan dan elak daripada menangis... walaupun perasaan sayang tu ada... tapi aku tak boleh ikutkan sangat perasaan.. one day aku akan jumpa yang lebih baik dari dia dan sabar mebimbing aku menjadi yang lebih baik.. aku hanya mampu berdoa dan berusaha untuk meneruskan dugaan ni... semua ni kerana seorang kakak, aku menjadi semangat dan boleh bangun dan teruskan life secara perlahan-lahan...

No comments:

Post a Comment